„Teljesen megváltozott a hozzáállása, fogta magát, és vett egy jegyet”

Negyedik adásával jelentkezik a BKK Nekem Budapest című podcastja, ezúttal a jegyellenőrzés, a bliccelés és a pótdíj sokakat érdeklő témáját járta körül Borsi Dávid szóvivő, kommunikációs vezető és vendégei: a BKK jegyellenőrzési vezetője, valamint egy utaskoordinátor és egy jegyellenőr munkatársa.

„Teljesen megváltozott a hozzáállása, fogta magát, és vett egy jegyet”

Az elmúlt öt évben harmadára csökkent a pótdíjazások száma Budapesten: egyre többen veszik igénybe szabályosan, azaz érvényes jeggyel, bérlettel a közösségi közlekedési szolgáltatást, amelyhez a szolgáltatási színvonal folyamatos emelkedése mellett ugyanúgy hozzájárul az ellenőrzési technológia permanens fejlesztése is.

„Teljesen megváltozott a hozzáállása, fogta magát, és vett egy jegyet”
Fotó: Soós Bertalan

Mi állhat még a javuló eredmények hátterében? Vajon véletlenszerűen vagy tudatosan megszervezett beosztás szerint tűnnek fel az ellenőrök a járatokon? Kik azok az elegáns és udvarias új kollégák, akikkel a metróbejáratoknál találkozhatunk? És vajon mi járhatott a BKK története legnagyobb bliccrekorder befizetőjének a fejében, amikor 65 pótdjíazási esemény során 2,8 millió forintos tartozást halmozott fel? Mi vesz rá valakit, hogy a BKK-hoz jelentkezzen ellenőrnek?

Ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk a BKK podcastjának legújabb, mintegy 45 perces epizódjában Tóth Sándortól, a BKK utazásijogosultság-ellenőrzési vezetőjétől, Sági Kitti utaskoordinátortól és Barta Balázs jegyellenőrtől.

A Nekem Budapest negyedik epizódja elérhető a Spotify, a Soundcloud és az Anchor FM szolgáltatók kínálatában, és rövidesen hallható lesz az Apple Podcastok és a Deezer felületén is.

Forrás: Budapesti Közlekedési Központ

Borítókép: Bódis Krisztián