Csatlakozz hozzánk!
Kik vagyunk?
A Budapest Brand nZrt. Budapest Főváros arculati, turisztikai, kulturális és ezen szegmensek marketing szervezete. A cég Budapest kedvező nemzetközi- és belföldi megítélését, valamint a turizmus és kultúra előmozdítását segíti a magyar főváros, mint kiemelkedő kulturális- és turisztikai desztináció pozícionálásával, valamint értékes kulturális tartalom létrehozásával és a városban élő és idelátogató emberekkel való kommunikációval.
Ehhez a munkához keresünk csapatunkba igazgatási- és irodaüzemeltetési munkatársat.
Mi a feladat?
A Budapest Brand nZrt. jogi-, igazgatási és üzemeltetési divíziójának tagjaként a központi irodához kapcsolódó üzemeltetési feladatok, továbbá egyéb ügykezelési teendők ellátása az alábbi feladatkörökben:
- az iroda üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása, kapcsolattartás az iroda tevékenységét segítő szolgáltatókkal; az üzemeltetéshez kapcsolódó beszerzések döntéshozatalra történő előkészítése árajánlatok bekérésével,
- a székhelyen felmerülő szállítási igények kezelése, kapcsolattartás logisztikai szolgáltatókkal,
- a tulajdonos által hozott határozatok és azok változásainak nyomon követése, dokumentálása a Határozatok tárában,
- jogszabályok alapján előírt közzétételi kötelezettségek ellátása,
- FEB ülésének előkészítésében közreműködés, a határozatok, jegyzőkönyvek nyilvántartása, kezelése,
- az üzemeltetési kiadásokra vonatkozó havi kimutatás készítése,
- közreműködés hatóság (pl. NAV, ASZ, ügyészség, rendőrség stb.) illetve a belső ellenőrzés által kért iratok, kimutatások előkészítésében, a vizsgálat lefolytatása során a folyamatos adatszolgáltatásban, kimutatások kérése a hatóságok által kért formában,
- szabályzatok, utasítások kezelése, nyilvántartása, archiválása,
- az irodai asszisztens távolléte, akadályoztatása esetén iktatási, postázási feladatok ellátása,
- reprezentációs termékek, iroda és tisztítószerek beszerzése, készletnyilvántartás,
- az üzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatók számláinak ellenőrzése, teljesítés igazolásra történő előkészítése,
- belépők kártyák és parkolási engedélyek kezelése,
- éves oktatások szervezése.
Kit keresünk?
Te lehetsz a megfelelő jelölt, ha
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
- önálló, megbízható és precíz szakember vagy, de szeretsz csapatban dolgozni,
- van legalább 3 év releváns tapasztalatod,
- képes vagy egyszerre több projektet is vinni, a folyamatosan változó környezetre gyakorlatias megoldásokkal reagálsz.
Előnyt jelent, ha:
- dolgoztál már a közszférában,
- hasonló területen szerzett munkatapasztalat.
Mit ajánlunk?
- változatos munkát,
- fiatal, dinamikus, tanuló szervezetben való részételt,
- cafeteria juttatást.
Munkakezdés tervezett ideje: 2021. november 15.
Az állás teljes munkaidő, napi 8 óra, heti 5 nap, munkavégzés helye: Budapest, V. kerület, esetenként home office biztosított.
A munkaviszony határozott időtartamra kerül megkötésre, gyermek gondozása céljából fizetés nélküli szabadságon lévő kolléga helyettesítésre tekintettel várhatóan 2024. december 31. napjáig.
Jelentkezésedet ITT vagy a Racz-Lenkei.Katalin@budapestbrand.hu címen, igazgatási- és irodaüzemeltetési munkatárs pozíció megjelöléssel várjuk 2021. szeptember 30-ig.
A jelentkezéshez küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet fizetési igényed megjelölésével.