Üzemeltetési munkatársat keres a Budapest Brand nZrt.

Csatlakozz hozzánk!

Kik vagyunk?

A Budapest Brand nZrt. Budapest Főváros arculati, turisztikai, kulturális és ezen szegmensek marketing szervezete. A cég Budapest kedvező nemzetközi- és belföldi megítélését, valamint a turizmus és kultúra előmozdítását segíti a magyar főváros, mint kiemelkedő kulturális- és turisztikai desztináció pozícionálásával, valamint értékes kulturális tartalom létrehozásával és a városban élő és idelátogató emberekkel való kommunikációval.

Ehhez a munkához keresünk csapatunkba igazgatási- és irodaüzemeltetési munkatársat.

 Mi a feladat?

A Budapest Brand nZrt. jogi-, igazgatási és üzemeltetési divíziójának tagjaként a központi irodához kapcsolódó üzemeltetési feladatok, továbbá egyéb ügykezelési teendők ellátása az alábbi feladatkörökben:

  • az iroda üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása, kapcsolattartás az iroda tevékenységét segítő szolgáltatókkal; az üzemeltetéshez kapcsolódó beszerzések döntéshozatalra történő előkészítése árajánlatok bekérésével,
  • a székhelyen felmerülő szállítási igények kezelése, kapcsolattartás logisztikai szolgáltatókkal,
  • a tulajdonos által hozott határozatok és azok változásainak nyomon követése, dokumentálása a Határozatok tárában,
  • jogszabályok alapján előírt közzétételi kötelezettségek ellátása,
  • FEB ülésének előkészítésében közreműködés, a határozatok, jegyzőkönyvek nyilvántartása, kezelése,
  • az üzemeltetési kiadásokra vonatkozó havi kimutatás készítése,
  • közreműködés hatóság (pl. NAV, ASZ, ügyészség, rendőrség stb.) illetve a belső ellenőrzés által kért iratok, kimutatások előkészítésében, a vizsgálat lefolytatása során a folyamatos adatszolgáltatásban, kimutatások kérése a hatóságok által kért formában,
  • szabályzatok, utasítások kezelése, nyilvántartása, archiválása,
  • az irodai asszisztens távolléte, akadályoztatása esetén iktatási, postázási feladatok ellátása,
  • reprezentációs termékek, iroda és tisztítószerek beszerzése, készletnyilvántartás,
  • az üzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatók számláinak ellenőrzése, teljesítés igazolásra történő előkészítése,
  • belépők kártyák és parkolási engedélyek kezelése,
  • éves oktatások szervezése.

Kit keresünk?

Te lehetsz a megfelelő jelölt, ha

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • önálló, megbízható és precíz szakember vagy, de szeretsz csapatban dolgozni,
  • van legalább 3 év releváns tapasztalatod,
  • képes vagy egyszerre több projektet is vinni, a folyamatosan változó környezetre gyakorlatias megoldásokkal reagálsz.

Előnyt jelent, ha:

  • dolgoztál már a közszférában,
  • hasonló területen szerzett munkatapasztalat.

Mit ajánlunk?

  • változatos munkát,
  • fiatal, dinamikus, tanuló szervezetben való részételt,
  • cafeteria juttatást.

Munkakezdés tervezett ideje: 2021. november 15.

Az állás teljes munkaidő, napi 8 óra, heti 5 nap, munkavégzés helye: Budapest, V. kerület, esetenként home office biztosított.

A munkaviszony határozott időtartamra kerül megkötésre, gyermek gondozása céljából fizetés nélküli szabadságon lévő kolléga helyettesítésre tekintettel várhatóan 2024. december 31. napjáig.

Jelentkezésedet ITT vagy a Racz-Lenkei.Katalin@budapestbrand.hu címen, igazgatási- és irodaüzemeltetési munkatárs pozíció megjelöléssel várjuk 2021. szeptember 30-ig.

A jelentkezéshez küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet fizetési igényed megjelölésével.