Te is buliztál a bulivillamoson vagy táncoltál a Madách téren a Tavaszi TáncTéren? Mi jut eszedbe a Budapesti Tavaszi Fesztiválról, a Budapesti Tavaszi Vásárról vagy a 80 méter hosszú, 1.70 méter széles és 2.45 méter magas Lego oroszlánról? A metrón ülve vagy az utcán sétálva már biztosan találkoztál a változatos programjainkat hirdető plakátokkal, amellyel a Budapest Brand a főváros kulturális és turisztikai életét pezsdíti fel.
Ezek az izgalmas feladatok Budapest szívében, a Deák tér mellett, a Városház u. 9-11. szám alatti székhelyünkön kerülnekmegvalósításra, ahova a csapat a hét négy napján jár be, hogy a közösség erejét kihasználva maximalizájuk a kreativitást.
Ha szeretnél velünk együtt dolgozni fentiekhez hasonló programok megalkotásán, vagy szeretnéd Te megtalálni az új kreatív kollégákat és segíteni őket eligazodni a humánpolitika világában, csatlakozz hozzánk
HR Generalista pozícióba!
HR generalistaként ezek lesznek a Te feladataid:
- toborzás, kiválasztás folyamatának teljes körű felügyelete és kezelése: hirdetések feladása, jelöltek előszűrése és interjúztatása, ajánlattételi folyamat,
- új belépők beillesztési programjának megalkotásában való részvétel (vezetők támogatása) és a folyamat koordinálása,
- beléptetéshez szükséges dokumentációk, eszközigények kezelése,
- vezetők támogatása a próbaidő alatti célkitűzések megfogalmazásában (mérhetőség),
- vezetők támogatása a munkaköri leírások megalkotásában és folyamatos formálásában,
- képzési-fejlesztési igények felmérése, rendelkezésre álló büdzsé felügyelete, képzések szervezése, bonyolítása,
- karrier pálya, motiváció, eredmények rendszerszintű felügyelete, a vezetők támogatása, teljesítményértékelési rendszer működtetésében. Munkavállalók támogatása, kérdések megválaszolása, igény esetén az érintett vezetővel való egyeztetés,
- személyügyi kérdésekben belső tanácsadói felelősségi kör vezetők felé,
- humánpolitikai területtel kapcsolatos szabályzatok elkészítésében közreműködés,
- HR tanácsadás, munkajogi támogatás a Jogi csoporttal együttműködve,
- részvétel a teljesítményértékelési rendszerrel kapcsolatos adminisztrációban, az eredmények elemzésében és nyomon követésében, a rendszer folyamatos fejlesztésében,
- belső kommunikációs feladatok ellátása, csapatépítők és vállalati rendezvények szervezésében való közreműködés.
Te lehetsz a megfelelő jelölt, ha rendelkezel:
- szakirányú felsőfokú végzettséggel
- néhány éves komplex HR szakmai tapasztalattal
- toborzási, kiválasztási gyakorlat szellemi munkakörökben szerzett tapasztalattal
- munkajogi ismeretekkel
- trello vagy hasonló eszköz használatában szerzett gyakorlattal (előnyt jelent)
- önálló munkavégzéso képességgel, kezdeményező készséggel
- megoldás orientált, rugalmas hozzáállással
Miért előnyős számodra, ha velünk dolgozol:
- számunkra a legfontosabb a missziónk: amit létrehozunk egy egész várost ér el és a város egészének életére lehet hatással,
- közreműködhetsz egy új támogató funkció felépítésében és a Társaság teljesítményértékelési rendszerének kialakításában,
- itt egy vidám, nyitott és jófej csapat vár, akikhez azonnal tudsz kapcsolódni,
- a munkabéred bruttó 450.000-630.000 Ft közötti összeg lesz, tapasztalattól és kompetenciától függően,
- határozatlan idejű munkaszerződést fogunk kötni, három hónapos próbaidővel,
- a cégnél havonta 40.000 Ft a cafeteria összege és arra már a próbaidő alatt is jogosult vagy,
- All You Can Move csatlakozási lehetőséged lesz,
- a munkaidő napi 8 óra, amelyhez részben home office lehetőség is tartozik a cég szabályzata szerint, ez jelenleg heti 1 nap,
- a munkakör betöltéséhez nem feltétel az angol nyelvtudás.
Jelentkezés módja:
Ha érdekel a lehetőség, a jelentkezéshez küldd el az önéletrajzodat a Hegedus.Annamaria@budapestbrand.hu email címre!