Céginformáció
Budapest új arcának megrajzolásán dolgozunk. Olyan várost szeretnénk építeni, amit az itt élők és az ide látogatók még inkább magukénak éreznek és szeretnek. Ehhez eseményeket szervezünk, kampányokat indítunk, valamint találkozási alkalmakat teremtünk, hogy közvetlenül tudjunk beszélgetni a városban élőkkel és nekik is legyen lehetőségük beleszólni abba, mi és hogyan történik a városban. Ezenkívül pedig történeteket mesélünk a városról és az itt élőkről, digitális és offline felületeken, képben, filmben és szövegben.
A Budapest Brand nZrt. szervezi a Főváros közösségi programjait (pl. Budapest Tuning) a város egyesítésének 150-ik évfordulójának programjait, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, folyamatosan fejlesztjük az ÉnBudapestem Appot és a Digitális kártyarendszerünket.
Feladatok
- Az „ÉnBudapestem” mobilapplikáció és az ahhoz tartozó website termékfelelőse és további, együttműködő partnerek felkutatása, megszólítása,
- Feladatok projektmenedzsereként felel a termék koncepciójának kidolgozásáért és határidőre történő megvalósításáért,
- Kidolgozza és a kommunikáció és marketing csoporttal egyeztetve levezényli az applikációt hirdető negyedéves marketing terveket,
- Kapcsolatot tart a fővárosi intézményekkel, folyamatosan bővíti a városi applikációban részt vevő partnerek körét,
- Irányt mutat az applikáció ügyfélszolgálatát kezelő külsős ügynökségnek és koordinálja munkájukat,
- Konkurencia-kutatást végez és ötleteket, terveket hoz az applikáció továbbfejlesztésével kapcsolatban,
- Részt vesz az applikációt érintő fejlesztési ötletek üzleti megfogalmazásában és kialakításában,
- Product ownereket, társcsapatokat segíti az applikációval kapcsolatos riportok készítésével, adatok elemzésével,
- Közreműködik a csoport éves munkatervének, elemzések, beszámolók, forgatókönyvek, program-költségvetési tervek, statisztikai jelentések, adatbázisok, adatszolgáltatások, stb. készítésében, aktualizálásában,
- Beszerzési eljárások indítása és lebonyolítása, teljeskörű adminisztrálása a Társaság beszerzési szabályzatának megfelelően,
- Az applikációhoz tartozó projektek szerződéseinek előkészítésében, dokumentációinak összeállításában és a teljesülés nyomon követésében való részvétel, adminisztrációs feladatok elvégzése, elkészítése,
- Az applikációval kapcsolatban felmerülő feladatok hatékony megoldása, közreműködés a projektek részfolyamatainak felépítésében és összehangolásában.
Elvárások
- Van legalább 2 éves tapasztalatod a fenti munkakörökhöz,
- Bírod az adminisztrációt… vagy legalább rá tudod venni magad arra, hogy megcsináld,
- Önálló, megbízható és precíz szakember vagy, de szeretsz csapatban dolgozni.
Előnyt jelent
- Korábban már szereztél tapasztalatot kampányokban
- Dolgoztál már a közszféra közelében és nem ismeretlenek számodra a beszerzési eljárások előkészítési és lebonyolítási munkálatai
- Applikációs kampányokban részt vettél, esetleg egyedül dolgoztad ki azok kampánytervét
- Google Play Áruház és Apple AppStore (admin) ismerete
- SEO alapok ismerete
- PPC hirdetésekben és konverziómérésben van tapasztalatod (Google Ads és Meta)
- Riportálásban van jártasságod (Looker Studio-t ismered)
Amit kínálunk
- olyan munkát, ahol amit létrehozol kézzel fogható és azonnal sok százezer ember látja
- a lehetőséget, hogy a világ legjobb városának projektjein dolgozz
- változatos feladatokat, a monotonitás itt biztos elkerül
- versenyképes fizetést
- havonta 40.000 Ft összegű cafeteria már próbaidő alatt
- határozatlan idős munkaszerződést három hónapos próbaidővel
- munkaidő: napi 8 óra, várhatóan heti 1 nap biztosított home office szabályzat szerint
- munkavégzés helye: Budapest, Városház u. 9-11.
- munkakezdés: a pozíció azonnal betölthető
Jelentkezés módja
Ha érdekesnek találod a feladatot, küldd el magyar vagy angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveled, a fizetési igény megjelölésével 2024. október 20-ig a hegedus.annamaria@budapestbrand.hu címen, digitális marketing menedzser munkatársat pozíció megjelöléssel.