Blaha Lujza tér felújítása

Gyalogosbarát, akadálymentesített, a korábban tervezettnél sokkal zöldebb, megpihenésre is alkalmas közterületet hozunk lére a leromlott állapotú közlekedési csomópont helyén. A parkolók területét gyalogos felületekké alakítjuk,…

Új P+R az Akadémia Park mellett

Kibővítettük a II. kerületi Akadémia Park melletti P+R parkolót. Az eddig 76 férőhelyes parkoló 85 férőhelyesre bővült, továbbá egy új, 24 férőhelyes parkoló is épült….

Parkolási rendszer

Megtiltottuk a fizetős parkolás üzemeltetésének kiszervezését külső cégekhez, így a bevételek valóban a város fejlesztését szolgálják. Csökkentettük az automaták számát, de a türelmi időt megdupláztuk…

Sebességcsökkentési mintaprojektek

A biztonság javításának és a zajterhelés csökkentésének érdekében mintaprojekt keretében csökkentettük 50 km/h-ra a megengedett sebességet az Üllői, a Vörösvári és a Szentendrei út egy-egy…

Forgalomcsillapítás a Budafoki úton

Új forgalmi rendet alakítottunk ki a Budafoki út belső szakaszán. Egyes szakaszok egyirányúsításával északi irányba csak a BKK buszjáratai hajthatnak át. A megengedett sebességet 30…

Forgalomcsillapítás Belső-Ferencvárosban

Ferencváros és a Fővárosi Önkormányzat szoros együttműködésével és a lakossági visszajelzések figyelembevételével már a Bakáts tér felújításának elindulása előtt, 2020 nyarától kialakítottuk az új forgalmi…

Bakáts tér felújításának támogatása

A fővárosi TÉR_KÖZ pályázat részfinanszírozásával elindult a Bakáts tér felújítása, amelyre a Ferencvárosi Önkormányzat a főváros vezetésével egyetértésben az örökölt tervek helyett új, sokkal zöldebb…

Forgalomcsillapítás Belső-Erzsébetvárosban

A forgalmi irányok módosításával kitereltük az átmenő forgalmat Belső-Erzsébetváros szűk utcáiból, így csendesebbé, békésebbé vált a főváros egyik legsűrűbb beépítésű környéke. A mintaprojektben érkezett lakossági…

Ülőfelületek a Duna-parti rézsűkön

A budapestiek szavazatai alapján, a 2021-es részvételi költségvetésből ülőfelületeket, asztalként, lépcsőként, vagy akár grillezőhelyként szolgáló elemeket szerelünk fel a belvárosi Duna-part ma kihasználatlan, alig megközelíthető…

A pesti rakparti főnyomócső cseréje

A főváros biztonságos ivóvízellátásának fenntartása érdekében megkezdtük a pesti rakparton futó elöregedett főnyomóvezeték cseréjét. A belvárosban a biztonság növelése érdekében az 1200 mm-es, 3 km…

Pesti belvárosi Duna-part megújítása

A RAK-PARK projektnek köszönhetően teljesen megújul a pesti alsó rakpart belvárosi szakasza a Parlament és a Szabadság híd között. A rakpart szakaszosan eltérő karaktert, de…