A mélyen futó alagút miatt a legösszetettebb munkát igénylő metrószakaszon már felújítottuk és átadtuk az utasforgalomnak a Kálvin tér, a Corvin-negyed és a Semmelweis Klinikák megállókat. Ezeknek az akadálymentesítését ferdepályás liftek beépítésével oldottuk meg, ezzel Budapest egy itthon még szokatlan, de Svédország fővárosában, Stockholmban már sikeresen kipróbált technikát alkalmaz.
Corvin negyednél új liftet is beépítettünk az aluljáró és a felszín közé is.
Budapest 150. születésnapjának emlékévében elkészül a Ferenciek tere, a Deák tér, az Arany János utca, és a Nyugati tér átépítése és akadálymentesítése is. Jövőre adjuk át a felújításai szakaszhatárokon fekvő Nagyvárad téri és a Lehel téri megállókat és a Dózsa György úti megálló akadálymentes megközelítését is. Ezzel megvalósul Magyarország legforgalmasabb vasútvonalának, az M3-as metrónak a teljes felújítása és a felszínen is helyreállhat a szokásos közlekedési rend.