Panaszkezelés

(For the English version, click here: Complaint Management)

 

Társaságunk célja, hogy minden lehetséges módon segítsük Önt a szolgáltatásunk során felmerült problémák megoldásában. Fontos számunkra, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, gyors és személyre szabott segítséget nyújtva.
Részletes panaszkezelési szabályzatunkat megtalálja itt.
A szóbeli panaszokat, amikor csak lehet, már a bejelentéskor rögtön igyekszünk orvosolni. Ha a panasszal érintett eset bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, illetve írásbeli panasz benyújtására esetén a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására 30 naptári napot biztosít számunkra a jogszabály.

 

Hogyan tehet panaszt?

Panaszát írásban (e-mailben, postai levélben vagy ezen az oldalon található online űrlapon) vagy szóban (személyesen) is megteheti.

    • Személyesen a Budapestinfo turista információs irodában:

1052 Városháza park, Károly körút – Bárczy István utca sarok.
Nyitva H-V: 9:00 – 19:00

    • A Főpolgármesteri Hivatal nyitva tartása:
    • Munkanapokon H-Cs: 8:00 – 16:50
    • E-mailen: sales@budapestbrand.hu
      • Az alább található online űrlapon.
    • Milyen adatok szükségesek a panasztételhez?A gördülékeny ügymenet érdekében szükségünk van a panaszos személyes adataira: teljes név, e-mail cím, lakcím. Panaszában, kérjük, írja le részletesen, hogy milyen ügyben/ügyekben kíván panasszal élni, és milyen intézkedést vár tőlünk.Mennyi időn belül válaszolunk a panaszokra?A szóbeli panaszokat, amikor csak lehet, már a bejelentéskor rögtön igyekszünk orvosolni. Ha a panasszal érintett eset bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, illetve írásbeli panasz benyújtására esetén a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására 30 naptári napot biztosít számunkra a jogszabály.

      Visszajelzés és érdeklődés a benyújtott panaszról

      Az azonnal nem orvosolt panaszok beérkezéséről visszajelzést küldünk Önnek, amelyben – egyebek között – visszaigazoljuk mikor kaptuk meg panaszát és milyen tárgyban tett nálunk panaszt, továbbá jelezzük a panasz egyedi nyilvántartási számát is. Amennyiben a folyamatban lévő üggyel kapcsolatban bármilyen további információval tud szolgálni vagy bármilyen kérdése van, kérjük, az egyedi azonosító feltüntetésével keresse ügyfélszolgálatunkat.

      Online panaszkitöltő űrlap:

       

      Ha a kapott válaszokból Ön úgy látja, hogy felmerült panaszát nem megfelelően kezeltük, a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében lehetősége van reklamációjával írásban az alábbi békéltető testülethez fordulni.
      A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
      – Postán: 1253 Budapest, Pf.:10.,
      – E-mail útján: bekelteto.testulet@bkik.hu
      – Weboldalukon keresztül: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa
      – vagy https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül,
      – továbbá Ügyfélkapu segítéségével.

      A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
      1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
      Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
      E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
      Telefon: +36 (1) 488 21 31

      TELEFONOS ÜGYFÉLFOGADÁS
      Hétfő: 08:00-15:30
      Kedd: 8:00-15:30
      Szerda: 8:00-15:30
      Csütörtök: 8:00-15:30
      Péntek: 8:00-13:00

      SZEMÉLYES IRATLEADÁS/TÁJÉKOZTATÁS
      Szerda: 09:00-15:00
      Péntek: 09:00-13:00

      További Békéltető Testületek elérhetőségei, az alábbi linken tekinthetők meg:
      https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai