(For the English version, click here: Complaint Management)
Társaságunk célja, hogy minden lehetséges módon segítsük Önt a szolgáltatásunk során felmerült problémák megoldásában. Fontos számunkra, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, gyors és személyre szabott segítséget nyújtva.
Részletes panaszkezelési szabályzatunkat megtalálja itt.
A szóbeli panaszokat, amikor csak lehet, már a bejelentéskor rögtön igyekszünk orvosolni. Ha a panasszal érintett eset bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, illetve írásbeli panasz benyújtására esetén a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására 30 naptári napot biztosít számunkra a jogszabály.
Hogyan tehet panaszt?
Panaszát írásban (e-mailben, postai levélben vagy ezen az oldalon található online űrlapon) vagy szóban (személyesen) is megteheti.
-
- Személyesen a Budapestinfo turista információs irodában:
1052 Városháza park, Károly körút – Bárczy István utca sarok.
Nyitva H-V: 9:00 – 19:00
-
- A Főpolgármesteri Hivatal nyitva tartása:
- Munkanapokon H-Cs: 8:00 – 16:50
- E-mailen: sales@budapestbrand.hu
- Az alább található online űrlapon.
- Milyen adatok szükségesek a panasztételhez?A gördülékeny ügymenet érdekében szükségünk van a panaszos személyes adataira: teljes név, e-mail cím, lakcím. Panaszában, kérjük, írja le részletesen, hogy milyen ügyben/ügyekben kíván panasszal élni, és milyen intézkedést vár tőlünk.Mennyi időn belül válaszolunk a panaszokra?A szóbeli panaszokat, amikor csak lehet, már a bejelentéskor rögtön igyekszünk orvosolni. Ha a panasszal érintett eset bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, illetve írásbeli panasz benyújtására esetén a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására 30 naptári napot biztosít számunkra a jogszabály.
Visszajelzés és érdeklődés a benyújtott panaszról
Az azonnal nem orvosolt panaszok beérkezéséről visszajelzést küldünk Önnek, amelyben – egyebek között – visszaigazoljuk mikor kaptuk meg panaszát és milyen tárgyban tett nálunk panaszt, továbbá jelezzük a panasz egyedi nyilvántartási számát is. Amennyiben a folyamatban lévő üggyel kapcsolatban bármilyen további információval tud szolgálni vagy bármilyen kérdése van, kérjük, az egyedi azonosító feltüntetésével keresse ügyfélszolgálatunkat.
Online panaszkitöltő űrlap:
Ha a kapott válaszokból Ön úgy látja, hogy felmerült panaszát nem megfelelően kezeltük, a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében lehetősége van reklamációjával írásban az alábbi békéltető testülethez fordulni.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
– Postán: 1253 Budapest, Pf.:10.,
– E-mail útján: bekelteto.testulet@bkik.hu
– Weboldalukon keresztül: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa
– vagy https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül,
– továbbá Ügyfélkapu segítéségével.A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: +36 (1) 488 21 31TELEFONOS ÜGYFÉLFOGADÁS
Hétfő: 08:00-15:30
Kedd: 8:00-15:30
Szerda: 8:00-15:30
Csütörtök: 8:00-15:30
Péntek: 8:00-13:00SZEMÉLYES IRATLEADÁS/TÁJÉKOZTATÁS
Szerda: 09:00-15:00
Péntek: 09:00-13:00További Békéltető Testületek elérhetőségei, az alábbi linken tekinthetők meg:
https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai