A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) nyílt pályázatot hirdetett meglévő grafikai arculatának továbbfejlesztésére, illetve kiegészítésére. A pályázatra kreatív ügynökségek, szakirányú művészeti felsőoktatásban tanuló hallgatók, illetve a tervezőgrafikát hivatásszerűen folytató szakemberek, grafikusok jelentkezésére számítanak. Leadás meghosszabbítva május 1-ig!
A pályázat koncepciója
A pályázati kiírásban hangsúlyozzák, hogy mivel Budapest néhány éve kapott új arculatot (ennek elemei ide kattintva érhetők el), a jelen pályázatnak nem célja annak teljes lecserélése.
Üzenet
A város nemcsak egy közösségi tér, hanem egy olyan élő közeg, amelynek sokszínű lehetőségeit, programjait, kulturális életét, közösségi megmozdulásait, a Duna központi szerepét ki lehet, és ki is kell használni, ezeket bemutatni. Budapest egy élhető város, amire fel szeretnénk hívni a figyelmet. Célunk Budapest, mint összekötő, elfogadó és támogató város imázsának erősítése, valamint a várost közelebb hozni a lakossághoz, a helyieket és idelátogatókat eligazítani” – olvasható a kiírásban.
Webes megjelenés
„A városmárkázás elsődleges célja, hogy a budapestiekben és az idelátogatókban egyaránt tudatosuljon: Budapest attraktív, biztonságos és élhető város. Hiteles tájékoztatással és a mai trendeknek megfelelő weboldal segítségével Budapest még versenyképesebbé válik mind a hazai, mind a nemzetközi megítélés szintjén, ezért kiemelten fontos, hogy az interneten milyen arcát mutatjuk meg”. A pályázaton elvárt feladatok részletes leírása ide kattintva olvasható.
Elbírálás, eredményhirdetés
A zsűri 2020. május 1-ig várja az anyagokat, és május 5. napjáig választja ki a nyertes pályaművet. Az eredményről a pályázókat a jelentkezés során megadott e-mail útján értesítik. A BVA-nak lehetősége van a beadott munkákat nyilvánosan is bemutatni. A legjobbnak ítélt pályamunka nettó 850 ezer forintos díjazásban részesül.