- Az eddigi 60 helyett 50 km/h-val lehet maximum haladni a Szentendrei út elején és a Vörösvári úton.
- Ez érdemben nem befolyásolja az eljutási időket, de növeli a bizonságot, és emberi léptékűbbé alakítja a forgalmat.
- A Fővárosi és a kerületi önkormányzat az itt élők tapasztalatai alapján szeretné hosszabb távon is biztonságosabbá tenni a környéket.

Óbuda belső területeit nagy forgalmú főutak szabdalják darabokra, amelyek a 10-es és a 11-es főút forgalmát vezetik rá az Árpád hídra. Ezek az utak az óbudai lakótelep tízemeletes házaihoz közel húzódnak, mégis 60 km/h-s sebességgel haladhat rajtuk a közlekedés.
A Szentendrei út és a Vörösvári úton több kereszteződés is ki van alakítva, a gyalogos-átkelőhelyek révén gyalogosok is megjelennek az úttesten. Az akadálymentességi és élhetőségi szempontok érvényesítése érdekében több zebrára van szükség, elsőként a Szentendrei úton a Raktár utcánál.
A mintaprojekt észeként azokon a szakaszokon, ahol a lakóházak az útpályához közel találhatók, a megengedett legnagyobb sebesség 60 km/h-ról 50 km/h-ra csökken, amelyet a jelzőlámpák megfelelő összehangolása biztosít.
Ha szoktál ezen a környéken járni, vagy itt élsz, töltsd ki a kérdőívünket!