Céginformáció
Budapest új arcának megrajzolásán dolgozunk. Olyan várost szeretnénk építeni, amit az itt élők és az ide látogatók még inkább magukénak éreznek és szeretnek. Ehhez eseményeket szervezünk, kampányokat indítunk valamint találkozási alkalmakat teremtünk, hogy közvetlenül tudjunk beszélgetni a városban élőkkel és nekik is legyen lehetőségük beleszólni abba, mi és hogyan történik a városban. Ezenkívül pedig történeteket mesélünk a városról és az itt élőkről, digitális és offline felületeken, képben, filmben és szövegben.
A Budapest Brand nZrt. szervezi a Főváros közösségi programjait (pl. Budapest Tuning) a város egyesítésének 150-ik évfordulójának programjait, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, folyamatosan fejlesztjük az ÉnBudapestem Appot és a Digitális kártyarendszerünket.
Feladatok
- Product ownereket / UX/UI designereket / társcsapatokat segíti a digitális felületekkel kapcsolatos riportok készítésével, adatok elemzésével,
- digitális felületeink (weboldalak, mobil applikáció) GTM és Google Analytics beállításait végzi, azok pontosságáért felel, így módszeresen ellenőrzi azok helyességét,
- PPC kampányok költségvetésének elkészítése, a jóváhagyott keretek nyomon követése és betartása, betartatása, terv-tényadatok követése, közös munka ügynökséggel,
- kampányok digitális marketingkommunikációs tervének elkészítése és briefelése ügynökségnek,
- közreműködés a csoport éves munkatervének, elemzések, beszámolók, forgatókönyvek, program-költségvetési tervek, statisztikai jelentések, adatbázisok, adatszolgáltatások, stb. készítésében, aktualizálásában,
- a csoporthoz tartozó projektek szerződéseinek előkészítésében, dokumentációinak összeállításában és a teljesülés nyomon követésében való részvétel, adminisztrációs feladatok elvégzése, elkészítése,
- projektekkel kapcsolatban felmerülő feladatok hatékony megoldása, közreműködés a projektek részfolyamatainak felépítésében és összehangolásában.
Elvárások
- van legalább 2 éves tapasztalatod a fenti munkakörökhöz,
- bírod az adminisztrációt… vagy legalább rá tudod venni magad arra, hogy megcsináld,
- önálló, megbízható és precíz szakember vagy, de szeretsz csapatban dolgozni,
- legalább alapfokú marketing/digitális marketing ismeretekkel rendelkezel.
Előnyt jelent
- korábban már szereztél tapasztalatot kampányokban,
- applikációs kampányokban részt vettél, esetleg egyedül dolgoztad ki azok kampánytervét,
- SEO alapok ismerete,
- PPC hirdetésekben és konverziómérésben van tapasztalatod (Google Ads és Meta),
- Riportálásban van jártasságod (Looker studiót ismered),
- Felhasználói szintű ismereteid vannak: Google Ads, Looker Studio, GA4, GTM, Optimonk, Jotform.
Amit kínálunk
- olyan munkát, ahol amit létrehozol kézzel fogható és azonnal sok százezer ember látja
- a lehetőséget, hogy a világ legjobb városának projektjein dolgozz
- változatos feladatokat, a monotonitás itt biztos elkerül
- versenyképes fizetést
- havonta 40.000 Ft összegű cafeteria már próbaidő alatt
- határozatlan idős munkaszerződést három hónapos próbaidővel
- munkaidő: napi 8 óra, várhatóan heti 1 nap biztosított home office szabályzat szerint
- munkavégzés helye: Budapest, Városház u. 9-11.
- munkakezdés: a pozíció azonnal betölthető
Jelentkezés módja
Ha érdekesnek találod a feladatot, küldd el magyar vagy angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveled, a fizetési igény megjelölésével 2024. május 20-ig a hegedus.annamaria@budapestbrand.hu címen, digitális marketing menedzser munkatársat pozíció megjelöléssel.