Három arany, egy ezüst, hat bronz, egy különdíj és egy shortlist a nemzetközi porondon. A Budapest Brand projektjei nemcsak a budapestiek tetszését, hanem több ízben a kreatív szakemberek elismerését is elnyerték 2024-ben.
A Budapest Hősei projektet a 150-es emlékév hívta életre. A vállalkozás azért is volt különleges, mert a fővárost üzemeltető cégek dolgozói egymás közül jelölték ki azt, aki szerintük a leginkább megérdemelte, hogy Budapest Hőse legyen. A projekt sikerességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a HRKOMM Award-on Employer branding kampányok közösségi megoldások kategóriában kapta a legjobb, aranyfokozatú elismerést. A HRKOMM mellett az Aranypenge és a Hipnózis díjátadóján bronz fokozatot kapott.
A 151 hazai illusztrátort felvonultató The Budapester az RGB díjátadóján kapta a legjobb RED, azaz arany fokozatot. Arany kitüntetéssel végzett az OVA pályázatán a Közösségi Költségvetés videója, amely koncepciója annyira megtetszett a zsűrinek, hogy egy Casting-különdíjjal is jutalmazta.
Aranypenge díjátadóján bronz fokozatot kapott a 3-as metró újra megnyitását ünneplő különleges fesztivál, a Metrófesztivál. A Hipnózis zsűrije is díjazta a két napig tartó és hét helyszínen zajló budapesti bulit, ezen a díjátadón is bronz díjban részesült.
A Budapest Bejárót szintén Budapest 150. születésnapja hívta életre. A Budapest Brand egy olyan ingyenes és mindenki számára elérhető játékot szeretett volna tervezni, ahol a városlakók jobban megismerhetik a fővárost, illetve kedvet is kapnak annak felfedezéséhez. A Bejáró nemcsak a budapestiek szeretetét nyerte el, további díjakat is bezsebelt a szakmától. Ezüst fokozatot, az az GREEN elismerést kapott az RGB Kreatív Design Award díjátadóján, illetve bronz kitüntetést kapott az Aranypengén.
A Városháza teljes udvara májusban nyitotta meg kapuit, a Budapest Brand és a Fővárosi Önkormányzat átadta az eddig parkolóként funkcionáló parkot, megszületett a Városháza pop-up park. Az új közösségi tér arculata az RGB díjátadóján GREEN, azaz ezüst fokozatot ért. A Városháza pop-up park a nemzetközi színtéren is felhívta magára a figyelmet, Londonban mérettette meg magát olyan országok városaival, mint az Egyesült Államok vagy éppen Dánia. A legjobb hat között végzett City Nation Place Award díjátadóján, Best Placemaking Initiative kategóriában.
Az RGB zsűrije külön díjazta a 150-es emlékév arculatát, illetve az EU-csatlakozás húszéves, kerek évfordulóját ünneplő Helló, Európa Fesztivál 20 év, 20 sláger produkcióját hirdető animációt. Mindkettő BLUE (bronz) elismerést kapott.