A Budapest Brand a kreatív ügynökségek legjobbjai között

A Budapest Brand a kreatív ügynökségek legjobbjai között

A Budapest Brand Nonprofit Zrt. ügyfelei a fővárosi lakosok, azok a városban élő és dolgozó emberek, akik részt vesznek a helyi programokon és közösségi rendezvényeken, melyeket a Főváros cége több, mint öt éve szervez. Hiánypótló kulturális projektek és valódi városélmények jönnek létre a Budapest Brand csapata által, melyeket mind a kreatív és kommunikációs szakma, mind a látogatók elismernek, szeretnek és évről-évre várnak. Két fontos díjat ért most a cég munkája.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) és a Kreatív magazin kiadója, a PPH Médiának közösen szerkesztett listája idén is értékelte a szakma teljesítményét: az Apex toplisták és az M-lista és a magyar kommunikációs szféra szereplőinek egész éves munkáját díjazta február 26-án az Akvárium Klubban.

A Budapest Brand az Apex HR Toplista 4. helyét szerezte meg, ami azért is nagy elismerés, mert a toplista célja, hogy átfogó képet adjon az ügynökségi munkáltatói márkaépítés, a belső és külső kommunikáció, valamint a munkavállalók és környezetük felé irányuló pozitív kezdeményezésekről.
Az M-lista top tizenötjéből pedig a legjobb 12. helyezést nyerte el a cég, megelőzve ezzel neves és elismert hazai reklámügynökségeket. Projektek/kampányok: Budapest Bejáró, Metrófesztivál és a Budapest Hősei. Megbízó: Fővárosi Önkormányzat.

A Budapest Brand olyan projekteket hoz létre, amelyek a budapesti közösségek és az ide érkező utazók életminőségét javítják. Ez a megközelítés a közösség összetartozását is nagyban erősíti, ez mutatja, hogy sikerült olyan programokat is megvalósítani, amelyek közvetlenül válaszolnak a helyiek elvárásaira, igényeire, mint például ingyenes városi rendezvények, valamint a mindenki számára elérhető közösségi és kulturális programok: Budapest Bejáró, Metrófesztivál és Budapest Hősei, melyek ismerősként csenghetnek az itt élők számára. Ráadásul most a kreatív szakma ezeket a kampányokat értékelte.

A 2024-es év kiemelten sikeres volt a Budapest Brand számára, hiszen a Kreatív magazin több díjat is odaítélt a cégnek az előző, Budapest 150-es emlékévben megvalósított városi projektjei elismeréseként.